// ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۱

افرادی که به جای تاکید بر عمل و اولویت دادن به آن، بر آگاهی و ایمان و محبت تمرکز می کنند، دچار علم زدگی و ایمان زدگی می‌شوند چرا که برای آگاهی و ایمان به "ظرفیت" نیاز است که آن را "عمل" ایجاد می‌کند. برون(رفتار)، درون را می‌سازد؛ آن‌گاه درون(فکر،قلب) به برون‌ ما جهت می‌دهد...

جامعه ما دچار علم زدگی و ایمان زدگی است؛ بر خلاف تفکر رایج، عمل میوه ایمان نیست و ما به اندک آگاهی و ایمان نیاز داریم و به عمل بسیار؛زیرا اثر عمل بر فکر بسیار بیشتر از اثر فکر بر عمل است.

البته در مقام توجه به عمل، باید ملاحظات بسیاری را مدنظر قرار داد. عمل مداوم و همیشگی که یک رفتار محسوب می‌شود، بیشتر از هر چیزی تحت تأثیر سبک زندگی است. بنابراین برای اصلاح عمل، باید به اصلاح سبک زندگی اقدام کرد.

استاد پناهیان در این جلسات که محرم۹۷ در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شده است به مسئله سبک‌زندگی می‌پردازد و اهمیت آن را به‌ حق و با بررسی معضلات و مشکلاتی که در بطن زندگی با آن روبه‌رو هستیم، متذکر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از محتوا شما را به صوت‌های این جلسات ارجاع میدهیم.

 

جلسه اول: دریافت

جلسه دوم: دریافت

جلسه سوم: دریافت

جلسه چهارم: دریافت

جلسه پنجم: دریافت

جلسه ششم: دریافت

جلسه هفتم: دریافت

جلسه هشتم: دریافت

جلسه نهم: دریافت

جلسه دهم: دریافت

جلسه یازدهم: دریافت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است