// ۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۵:۰۶

در زمانی که جهان غرب و عوامل آن، با برنامه ریزی خود تلاش می کردند جمهوری اسلامی ایران در چهل سالگی خود، از بین برود، امام خامنه ای مدظله العالی، بیانیه چهل سال دوم انقلاب اسلامی را صادر نمودند... با کمی تامل متوجه خواهیم شد، بیانیه گام دوم انقلاب، از چند قسمت تشکیل شده که شامل یک مقدمه با محوریت وضع کنونی انقلاب، در بخش دوم، برکات انقلاب اسلامی در چهل سال اول، در قسمت سوم به گام دوم اشاره می شود و در آخر توصیه هایی برای پیشبرد کشور در راستای اهداف اصیل انقلاب اسلامی ارائه شده است.
افرادی که بیانیه گام دوم انقلاب را با دقت مطالعه نمودند، متوجه خواهند شد رهبر انقلاب بر نقش جوانان در خصوص پیشبرد اهداف انقلاب تاکید فراوانی نمودند و حرکت به سمت اهداف اصیل انقلاب اسلامی را بردوش جوانان این مرز و بوم می گذارند.
با وجود اینکه در انقلاب فرانسه و دیگر انقلاب های مشهور طول تاریخ، جوانان نسل بعدی آن، از اهداف انقلابشان دست کشیدند، آیا جوانان ایران اسلامی نیز که نسل سوم این انقلاب به حساب می آیند، از اهداف انقلاب اسلامی دست کشیده اند؟
 
در این صوت، دکتر علی غلامی، رییس دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق علیه السلام، در جمع جوانان، در خصوص تاثیر و جایگاه ایشان در گام دوم انقلاب از نگاه مقام معظم رهبری، سخنانی ایراد فرمودند.
صوت همایش: دریافت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است