// ۲۸ دی ۹۸ ، ۱۵:۴۰

با توجه به اینکه در کشورمان به انتخابات دیگری نزدیک هستیم، افرادی با راهکارها و سیاست های متفاوت، که بعضا حسن نیتی هم در آن نیست به دنبال جذب مخاطب خود هستند... از جمله مسائلی که ابزار دست بعضی از افراد می شود و مخاطب آن قشر بانوان جامعه را بیشتر در نظر دارد، مسائلی است که با عنوان دوشادوشی زنان همراه با مردان، نقش آفرینی اجتماعی، آزادی، برابری جنسیتی، حضور زنان در ورزشگاه که خود دستمایه سیاسیون ما شده است، مدتی ذهن مردم جامعه علی الخصوص زنان جامعه را درگیر می کند، منتها مشکل اینجاست که بعضا طلایه داری این جریانات را خود زنان قبول کرده و پیش میبرند، مانند پیش بری فراکسیون زنان مجلس که بدیهیست مفاد آن، ظلم به زن می باشد.
این مسائل در حالی از سوی سیاسیون و همراهی عده ای از مردم پیگیری می شود که "قانون تسهیل ازدواج جوانان"بعد از گذشت ۱۴سال در ایران و با وجود ۱۳میلیون جوان آماده ازدواج در کشور هنوز اجرایی نشده است!
آیا مطالبه جوانان ما، به سرانجام رساندن قانون تسهیل ازدواج نیست؟
مباحث فوق در دو کلیپ، مورد بررسی قرار گرفته است که برشی از برنامه ی دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی تهران با عنوان "به وقت مادری" با حضور دکتر علیرضا لاور و مصاحبه ای با دکتر حسین میرزایی تقدیم حضور مخاطبان محترم می شود.

 

کلیپ اول: فراکسیون زنان

 

کلیپ دوم: قانون تسهیل ازدواج

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۱

  1. رضا
    رضا | ۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۵۵ | لینک

    با سلام

    اگر ازدواج دوم دستمایه ی سیاسی هست؟ پس این همه دختر مجرد و زن مطلقه چه کنند؟

    تک همسری دستمایه ی غرب برلی یک جامعه سازی غیر اسلامی است...

    • پاسخ | ۱۱ اسفند ۹۸، ۱۷:۰۷
      سلام و رحمت
      خداقوت
      اولا در کلیپ ها در خصوص ازدواج دوم صحبتی به میان نیامده است.
      دوما وقتی ما نزدیک 13میلیون جوان در سن ازدواج داریم راه حل اول ازدواج دوم آقایان نیست.
      سوما ازدواج دوم شرایطی دارد.ما ازدواج دوم ایرانی داریم و ازدواج دوم اسلامی! که باهم متفاوت هستند.بعضا ازدواج دومی که در جامعه ما وجود دارند، اسلامی نیستند و شرایط آن را رعایت نمی کنند.ازدواج دوم بر طبق قوانین اسلام، شرایطی دارد که می توانید در سایت دکتر علی غلامی به آدرس www.aligholami.ir در قسمت دوره غیر حضوری سیر مطالعاتی شهید مطهری سطح سوم آن پیگیر آن باشید.
      ممنون از همراهی شما