// ۱۴ دی ۹۹ ، ۲۱:۰۰

ما به حاج قاسم سلیمانی -شهید عزیز-  و ابومهدی -شهید عزیز- به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به آنها به چشم یک مکتب نگاه کنیم. سردار عزیز شهید ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس آموز، با این چشم نگاه کنیم. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

مولفه های مکتب حاج قاسم را در لا به لای اقدامات و زندگی این مرد بزرگ باید جستجو کرد و اندیشمندان ما باید سالها و سالها از او بگویند و بنویسند تا بلکه حق مطلب ادا شود...

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری در صوت نخست با بیان اینکه حاج قاسم جزء السابقون بودند، ویژگی افراد اهل سبقت را گام نهادن در مسیرهای مبهم و سخت ذکر می کنند که پس از فتح قله ها توسط آنها مسیر جبهه حق هموار می شود. در ادامه نیز ذیل تفسیر آیاتی از سوره مبارکه مائده شهادت حاج قاسم را موجب ارتقاء مقیاس مبارزه و رسوایی جبهه منفعلین دنیای اسلام ذکر می کنند.

آیت الله دکتر احمد عابدی در صوت دوم با ذکر خاطراتی کمتر شنیده شده از حاج قاسم سلیمانی به بیان مولفه های مکتب حاج قاسم می پردازند و سپس راهکارهایی جهت تحقق این مکتب در درون خودمان ارائه می دهند.

صوت سخنرانی استاد میرباقری: دریافت

صوت سخنرانی استاد عابدی: دریافت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است