// ۰۵ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۰۰

ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویایی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. (بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی)

در خصوص این عالم ربانی اصحاب اندیشه باید سخن ها بگویند. گفتگو و کنکاش در سیره این حکیم مجاهد راه را برای تربیت مصباح های آینده انقلاب هموار می کند.

حجت الاسلام دکتر خسروپناه در این سخنرانی که در جمع اساتید دانشگاه علامه طباطبایی ایراد شده است ضمن تاکید بر فعالیت های علمی آیت الله مصباح و نظریه علم دینی ایشان، اشاراتی به سیره رفتاری و اخلاقی این عالم بزرگوار دارند و سیری مطالعاتی برای پیگیری اندیشه های ایشان ارائه می دهند.

در سخنرانی حجت الاسلام پناهیان به شخصیت مهربان و مظلوم آیت الله مصباح یزدی و نقش بی بدیل ایشان در عرصه علوم انسانی اسلامی و تلاش دشمن برای ناشناخته ماندن شان نزد حوزویان و دانشگاهیان اشاره می شود و ضمن بیان خاطراتی شنیدنی جایگاه تشکیلات در سیره ایشان را تشریح می کنند.

حجت الاسلام فلاح شیروانی با برشمردن مولفه های علمی، اخلاقی، تربیتی، تشکیلاتی این عالم بزرگوار در عرصه های مختلف حوزوی و دانشگاهی، شخصیت کم نظیر ایشان را در مقیاس انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می دهند.

سخنرانی حجت الاسلام خسروپناه: دریافت

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان: دریافت

سخنرانی حجت الاسلام فلاح شیروانی: دریافت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است