// ۲۲ خرداد ۰۲ ، ۲۱:۲۸

افراد دغدغه مند در حوزه روان‌شناسی‌اسلامی، احتمالا نام مجموعه هسته روان‌شناسی‌اسلامی دانشگاه تهران را شنیده باشند. این مجموعه خودجوش یکی از جریاناتی است که طی چند سال اخیر در دانشگاه تهران فعالیت های منحصر به فردی را در این حیطه شروع کرده است. 
در پنجمین نشست ماهیانه روان‌شناسی‌اسلامی، گروه علمی فرهنگی فتح با همکاری کانون روانشناسی اسلامی دانشگاه تهران در تاریخ ۱۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۲، میزبان سرکار خانم دکتر فاطمه فیاض ( دکتری روانشناسی سلامت، استادیار دانشگاه الزهرا س) از اعضای اصلی این هسته بوده است. ایشان در این نشست که بیش از 80 نفر از اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به روانشناسی اسلامی در آن حضور داشتند، به بررسی تاریخچه شکل‌گیری هسته روان‌شناسی‌اسلامی، دغدغه شکل گیری آن، روش و سیر پژوهش و نوع فعالیت ها و خروجی های هسته اشاره کردند.

شنیدن صوت این نشست برای کسانی که تمایل دارند با این مجموعه بیشتر آشنا شوند و کسانی که دغدغه کار تشکیلاتی در حوزه تحول در علوم انسانی دارند، مفید خواهد بود.

صوت نشستدریافت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است