// ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۵

چرا کشور ما (ایران) که در زمینه های مختلفی با تحریم مواجه میشود (اعم از سیاسی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، خدماتی و ...) در این سه تا موضوع با تحریم مواجه نمیشود؟ یعنی چرا ما در شبکه های اجتماعی، بازی های رایانه ای و موتورهای جستجو تحریم نمی شویم؟!
مثلا کامپیوترهایی که ما استفاده میکنیم سیستم عاملش ویندوز است که محصول شرکت مایکروسافت است. سوال این است که چرا شرکت مایکروسافت مثلا در ویندوز 8 و 10 کشور ما را در فروشگاه نرم افزاری خودش تحریم میکند و اجازه نمی دهد ما استفاده کنیم اما همین مایکروسافت یک دستگاه بازی دارد به اسم ایکس باکس، یک موتور جستجو دارد به اسم بینگ و یک شبکه اجتماعی دارد به اسم اسکایپ، و در هیچ کدام از اینها ما را تحریم نمیکند که هیچ! بلکه یکسری مزیت ها و امتیاز ها هم برای ما قرار میدهد(مثلا فضاهای رایگان جهت استفاده از اسکایپ) چرا اینجوری است؟! چرا شرکت مایکروسافت به این سه تا که میرسد ما را تحریم نمیکند ولی در فروشگاه نرم افزاری اش که اتفاقا نفع مالی و مادی برایش دارد ما را تحریم میکند؟!
و ده ها سوال و رفتار متناقض دیگر که حجت الاسلام و المسلمین کهوند در این همایش مطرح میکنند و پاسخ میدهند.

صوت: دریافت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است